Przedszkole
Kontakt
E-mail: |
kras17@interia.pl |
Telefon: |
32 225-12-23 |
Adres: |
Przedszkole nr 17 w Mysłowicach, ul. PCK 209 b |
Grupa młodsza „Złote rybki” | Grupa średnia „Delfinki” | Grupa starsza „Sówki” |
Dzieci 3-4 letnie Wychowawcy: mgr Patrycja Aksamit mgr Teresa Szwajca |
Dzieci 5-letnie Wychowawca: Wioletta Surmik |
Dzieci 6-letnie Wychowawca: mgr Jolanta Piechota |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Realizacja podstawy programowej w godz. 8.00 - 13.00 |
|
6.30 – 8.00 |
Powitanie. Zabawy dowolne w sali gr. młodszej „Złote rybki” według zainteresowań i pomysłów dzieci, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, zabawy integrujące grupę, indywidualne oraz w małych zespołach. |
8.00 – 8.05 |
Przejście dzieci z nauczycielami z sali grupy młodszej: do sali grupy ,,Delfinki” 5-latki do sali grupy ,,Sówki” 6-latki |
8.05 – 8.25 |
Zabawy w wybranych kącikach zainteresowań, wspólne zabawy ruchowe, improwizacje muzyczne |
8.25 – 8.40 |
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe |
8.40 – 8.45 |
Czynności higieniczno- samoobsługowe, przygotowanie do posiłku |
8.45 – 9.10 |
Śniadanie |
9.10 – 10.10 |
Zajęcia dydaktyczne zgodne z wybranym programem wychowania przedszkolnego |
10.10 – 11.25 |
Gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, spacery i wycieczki (w przypadku niesprzyjającej aury – gry i zabawy ruchowe w salach) |
11.25 – 11.30 |
Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do posiłku |
11.45 – 12.15 |
Obiad |
12.15 – 13.00
|
Organizowanie sytuacji sprzyjającej dziecięcej aktywności: - odpoczynek, czytanie bajek |
13.00 – 13.50 |
Tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci. Dowolna działalność dzieci: zabawy swobodne w sali lub w ogrodzie. |
13.50 – 14.00 |
Czynności higieniczno – samoobsługowe, przygotowanie do podwieczorku |
14.00 – 14.05 |
Przejście dzieci 6-letnich do grupy ,, Złote rybki” |
14.05 – 14.15 |
Podwieczorek |
14.30 |
Przejście dzieci 5-letnich do grupy ,, Złote rybki” |
14.15 – 17.00 |
Zabawy edukacyjne i wychowawcze organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane z inicjatywy dzieci, obserwacja pedagogiczna, praca indywidualna, kontakty z rodzicami. |